Dax att byta till ny mobil

Japp, det är dax att byta mobil.
 
Jag är ett fan av iPhone och igentligen vill jag ju som många andra ha den nya iPhone 8.
Men hujedamig vilka priser de tar för dem :((
 
Jag har tänkt och tänkt vilken jag skulle ha - 7:an eller 8:an.
Jag använder ju min mobil i pricip bara endast till att ringa, fota och lyssna på musik från Spotify.
 
Faktum är att det blev billigare att ta 7:an på mitt Telenor change abonnemang.
Hela 40 kr billigare - Man bugar och tackar.
 
Skulle jag tagit en 8:a hade kostnaden blivit några hundralappar mer.
 
Nu när 8:an har kommit vill de bli av med 7:orna vilket är bra för mig.
 
Jag vill ha en Plus modell då jag är trött på den vanliga.
Behöver större bild och större text o.s.v.
Åldern tar ut sin rätt !!
Synen min har blivit sämre nu på medelålderns dagar.
Bara att gilla läget - Inte mycket annat att göra, hahaha
 
Så idag har jag en iPhone 6 och jag kommer byta upp mig till en iPhone 7 Plus.
 
Nu skall jag bara välja färg på mobilen.
Lite beslutångest har jag över vilken färg jag skall ta.
 
Har dessa att välja på :
 
 
Har lite tid att tänka då jag inte beställer den idag - TROR JAG, hahaha
 
 
 
 

Kommentera här: