Nytt år med 2 nyårslöften

(null)

Längesen jag skrev vilket jag skäms för. 

Men nu har jag givit mig 2 nyårslöften. 

Det första är att uppdatera min blogg minst en gång om dagen 🙃

Det andra nyårslöftet är att ta hand om mig själv bättre. För det är något jag ör mycket dålig på. 

Jag måste hitta balansen där. 

Jag är nämligen en allt eller inget människa. 

Detta jag tar upp nu gäller min träning som jag var så glad för. 

Jag gick all in och allt så bra ut och jag mådde bättre. 

Sen säger kroppen i från och då måste jag lägga ner det jag smått byggt upp och faktiskt varit så glad för. 

Den här gången var det mitt diskbråck , ischiasen och inflammation i vänster ben. 

Så nu går jag på samma mediciner jag hade förra gången diskbråcket spökade. 

Men det blir inte bättre efter tre månader. 

Så just nu är jag lite deppig över det men att ge upp finns inte på min karta. 

Nä nu är det dax att ta ut julen ur huset. 

Saker måste göras trots att värken och allt annat skramlar runt i kroppen 😬

Avslutar med att önska just dig ett Gott Nytt fantastisk År.