Oj, igår var jag helt slut :(

Igår efter 1,5 timme på gymmet var jag helt slut men mådde bra.
 
Jag kom hem och fixade mat o.s.v.
 
Men jag kände att kroppen var helt slut och jag var lite off om man nu säger så.
 
Efter att jag och Cethryne kollat på IDOL slumrade jag till.
Vaknade när Gubben skulle till jobb men var fortfarande trött.
 
Kollade lite på TV sen var det sängen som kallade.
 
När jag väll lägger mig kommer värken,
så mycket sömn blev det inte inatt.
 
Fibromyalagin har sagt sitt :
- Ta det lugnare annars besöker jag dig mer än vanligt.
 
Den finns ju hos mig 24seven men att den straffar mig för att jag är duktig och tar hand om mig själv känns botten.
Men igentligen vet jag detta sen innan när jag tränat.
 
Då har jag givit upp och slutat men det finns inte nu.
Jag vill bli bättre , jag vill gå ner i vikt.
 
Sä frågan är om jag skall åka ner till gymmet innan jag hämtar Cethryne på skolan.
Tänkte isf cykla en halvtimme.
 
Vi får se,
Har inte bestämt mig än.
 
 
 

Kommentera här: