Att storhandla är ett helvete för mig

Ja det stämmer till 100 % att storhandla är ett helvete rent ut sagt.  

Jag är så tacksam att min tös Cethryne hjälper mig annars hade det inte gått. 

Då hade jag varit såld till råttorna vill jag lova. 

Jag tyckte att jag blivit bättre med min ischias men jäklar vad jag hade fel. 

Jag var helt knäckt igår 😩😢
Är faktiskt så glad att komma till sjukgymnast i nästa vecka. 

För ärligt så orkar jag inte mer.  

Man vill ju bli bättre och slippa medicineringen för att kunna fungera någorlunda. 

(null)

(null)

Vi handla som sagt och det blev hela 17 kassar. 

När jag kom hem rengjorde jag kylen och fick in varorna som skulle vara där. 

Det som skulle in i frysen kom också på sin plats. 

Men allt som skulle in i vårt skåp kunde jag inte göra p.g.a värken. 

Så det fick stå och idag får jag fixa det i omgångar. 

Men värken idag är olidlig. 

Har knappt kunna gå. 

Känns för jävligt rent ut sagt. 

(null)

(null)

 

Kommentera här: