Passat mitt älskade lilla barnbarn idag.

(null)

Idag har jag och Cethryne åkt till min dotter Sarah. 

Jag har nämligen passat mitt älskade lilla barnbarn Eileen. 

Hon är snart 4 månader och mormors lilla sötnos. 

Det är så roligt och underbart att vara mormor. 

Hon är så go, hon har börjat göra pruttljud med munnen. 

Så gör vi pruttljudet så skrattar hon och ibland svarar hon med att göra pruttljudet tillbaka. 

Cethryne har kämpat på med spelet Mario odyssey.

Hon började spela det en gång när hon var där och sen fortsatt varje gång. 

Hon har kommit långt i spelet nu 👍🏼 

Jag och Cethryne har även hjälpt dem att ta ner och plocka ihop plastgranen i 3 säckar.

Det är alltid kul att ta upp granen och pynta den till jul men det tråkiga är att plocka ihop den igen. 

Men det är det värt för granen är så fin varje jul 🎄

(null)

Idag tog Sarah ett foto på mig och lilla Eileen ❤️





Kommentera här: