Blogg Söndag glömdes bort

Den här Söndagen bjöd på mycket. Min man Zoli ( Zoltan ) var tillsammans med vår granne Christian på Lockarps Gocartbana för att köra motorcykel tillsammans med många andra under hela dagen. Jag och Cethryne åkte dit för att se dem vilket var jätteroligt. Vi tog även en del foto och filmade dem. Kul att ha som minne. Efter det åkte vi till Mobilia ( ett köpcenter i Malmö ) för att köpa lite mat och var sin Frapino på Espresso House. Jag har laddat ner Espresso House mappen på min mobil och den rekommenderar jag varmt. Man får MÅNGA bra erbjudanden där man sparar pengar. För ärligt talat är det INTE billigt att fika hos dem.Vi kom hem och jag började fixa maten. Det blev en lättlagad middag nämligen Flintastek med potatisgratäng. Grabbarna kom lite efter oss på motorcyklarna och var rätt så trötta efter dagen vilket är förståligt. De hade haft kul och hade såååååå mycket att prata om under em / kvällen. De var som två lyriska ungar på julafton , hahaha. På kvällen kollade jag och Cethryne fler avsnitt av True Blood och sen blev det sängen. Min Söndag kort beskriven. Avslutar med lite bilder från när vi var och tittade på grabbarna :))

 
Christian på väg ut för att köra på banan.
 
 
Gillar den här bilden på när gubben min och hans hoj.
 
 
Här kör de för fullt.
 
 
Här är de - Zoli och Christian.
 
 
Zoli med Cethryne. Blev ett fint pappa / dotter kort tycker jag.
 
 
 

Kommentera här: