True Blood för andra gången gillt

Såg hela serien True Blood för X antal år sen. Nu gör jag en repris och ser den tillsammans med min bonusdotter Cethryne. Har nämligen börjat prenumerera på HBO och där sänder de b.l.a denna serien. Så denna skall vi beta oss igenom nu en tid framöver. Det finns ju en hel del säsonger så ett och annat avsnitt blir det varje dag. Dock svårt att sluta när man väl börjat titta. Men det är ju sommarlov nån vecka till så då går det ju an. Sen så gör ju detta tråkiga och regniga sommarvädret att man håller sig hellre inomhus och myser. Just idag har vi mer maraton med avsnitten men tog en liten paus för mat måste vi ju ha. Så nu gör jag ugnstekta potatis med marinerad kotlett. Till det skall vi ha Beaniesås och gröna bönor. Funderar på att göra Chokladpudding med vispgrädde och om jag känner mig väl blir det nog så :))

 

Kommentera här: