Min träning - Började med Styrketräning men sen vände det

När jag väl började träna igen så blev det styrketräning.
 
 
 
Jag köpte en träningsdagbok och den är både bra och kul att skriva i.
För mig är det bra att dokumentera mina resultat.
Det sporrar mig och jag har koll på vilka vikter och hur många reps jag tar.
 
Jag tränade 3 dagar / vecka - Måndagar , Onsdagar och Fredagar.
 
På Måndagarna tränade jag Ben och Sätesmuskel och på Onsdagar blev det träning av Rygg, Biceps och Mage.
Sen på Fredagarna blev det tränatTriceps , bröst och axlar.
 
Jag tog det lungt i.o.m min Fibromyalagi men jag gav aldrig upp.
 
Ibland hade jag dagar då jag märkte mer än vanligt av Fibron och fick gå ner i vikterna och avstå vissa maskiner.
 
Jag måste lyssna på min kropp annars är jag tillbaka på ruta 1 igen.
Där har jag varit många gånger och dit vill jag inte igen.
 
Men efter veckor av styrketräning började jag även pröva på de olika pass de hade på gymmet.
 
 
 
Faktum är att jag mer och mer gått över till dem och gör mindre styrketräning idag.
 
 
 

Kommentera här: