Mina träningpass

Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag börjat med olika träningspass och minskat med min styrketräning.
 
De pass jag går på är :
 
SPIN CORE
Ett kombinationspass med 30 minuter spinning följt av 30 minuter coreträning, där mage, rygg och balans tränas. Funktionellt och effektivt.
 
 
 
SPIN-STYRKA 
Vi börjar med spinning 30 minuter och går sedan in i aerobicsalen och kör styrkedelen där i 30 minuter. Vi använder oss av olika redskap samt den egna kroppsvikten för att bygga upp styrkan i kroppen. Ett pass där man väljer hur tufft man vill att det ska bli.
 
 
 
UX
Ett cirkel-pass där du tränar styrka, kondition och uthållighet.
 
 
På Ux passet har vi 18 olika stationer där vi tränar en minut på varje.
Det passet är också på 1 timme.
 
Min kondition har blivit bättre och jag mår bättre.
 
Nu skall vi bara hoppas att min kropp orkar med detta i långa loppet.
 
Jag hoppar ju över om jag känner att idag får jag stå över och bara vara.
 
Min Fibromylagi finns ju alltid i bakgrunden.
Den är TYVÄRR min följeslagare - Tråkigt men sant.
Det finns inga värkfria dagar, men de dagar jag har mindre ont är de lyckligaste.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: