Lördag kväll / Söndag morgon

LÖRDAG KVÄLL !
 
Vilket regnväder som kom farandes pang boom i kväll.
 
Gick ut på verandan för att kolla hur mycket det regnade och vem såg jag där ?
 
Jo våra grannars tös hoppandes i regnet.
Hon plaskade runt där och hade så roligt.
 
T.o.m deras och min lilla hund som avskyr regn va ute en tur i trädgården, haha.
 
Jag och Cethryne slappade på soffan med TV tittande.
Vi såg vår serie på Netflix som heter Nowhere boys.
 
Sen efter det blev det pogrammet Klassfesten som är kul.
Igår var Anders Bagge med och han gillar jag skarpt.
Känner han inte men han verkar vara en så snäll och jordnära människa.
 
SÖNDAG MORGON !
 
Vaknade pigg klockan 04.02 i morse :(
Sen lågg jag vaken i ca 1,5 timme och filosoferade.
 
Till sist somnade jag om och vaknade först vid klockan 07.30.
Då ville jag dock inte upp utan somnade om igen till klockan 09.00.
 
Upp, åt frukost och njöt av det vackra vädret.
 
Nu skall jag och Cethryne ut och inte bara cykla lite utan också promenera runt i vår lilla by.
 
Skall hjälpa henne med att dela ut reklam.
Hon tjänar pengarna och jag får motion = det blir win, win för oss båda :))
 
Blir lite lugn träning idag
 
 
En bra ungdomsserie från Down Under / Australien.
Finns att hitta på NETFLIX.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: