Mobilen är beställd

 
Nääääääääääääääää för nu är det äntligen fixat.
 
Nya mobiltelefon är beställd och jag har även fixat skydd till vardags men också till gymmet.
Har även fixat ett pansarglas att sätta framtill.
 
Jag var sugen på en mobil i Silver men........................................
 
Färgen jag valde på mobilen blev SVART.
Detta p.g.a att jag hittade ett snyggt skal där den svarta framsidan passar in.
 
 
Telefonen är beställd och kommer inom 2-3 dagar :))
Det blev ett gymskal i Svart.
 
Det blev detta skalet till mobilen.
Till det tycker jag det är snyggare med en Svart framsida på mobilen istället för den vita som du ser på bilden.
Sen till sist det som alla mobiler måste ha är PANSARGLASET att sätta på framsidan.
Den är A och O och skyddar telefon MYCKET mer än om du var utan.
 
Så nu sitter jag här och väntar på att den skall komma !!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: