Några dagar sen sist

Några dagar sen jag skrev sist och det har inte varit meningen.
 
Men jag har gått in för träningen och äta rätt så när jag väl haft en stund över har jag varit såååå trött.
 
Men jag mår mycket bättre :))
 
Jag blir tröttare på kvällarna vilket gör att jag kommer i säng tidigare.
Kroppen har börjat bli van vid att äta 4 gånger / dag.
Med andra ord det går mot rätt håll och jag är så stolt över mig själv kan jag berätta.
 
Jag har lite hjälp samtidigt skall jag avslöja.
 
Jag har nämligen gått med i Viktklubben som aftonbladet har på nätet.
Den är suverän att ha som backup.
 
Jag skriver loggbok varje dag.
Där skriver jag upp vad jag äter 4 gånger / dag.
Sen skriver jag även upp vad min träning har varit för dagen.
 
Inne på sidan finns där b.l.a massor av goda recept, veckans tränings övning, träningspogram, inspitation till att fullfölja just ditt mål och mötesplats där du kan chatta med andra medlemmar.
 
 
Jag rekommenderar verkligen att gå med om ni vill ha en push till att hitta ett nytt sätt att leva - Inte banta.
 
 
 

Kommentera här: