Natten var jobbig

Min natt var rätt så jobbig då min värk gick runt och runt i kroppen.
Men mest satt den i mina fötter och fingrar.
 
Att vakna av smärtor och sen inte kunna somna om igen tar rätt så mycket på en.
Somnade jag till så varade det högst i 30 - 45 min.
 
Så inatt har jag varit uppe 4 - 5 gånger innan jag gav upp.
 
Klockan 05.37 gick jag upp och började min dag.
 
Nu börjar jag bli smått trött men idag blir det INGEN vila utan jag får gå och lägga mig tidigt istället.
 
Varje dag, 24seven är fibromyalgin på besök i min kropp och den jävlas med en hela tiden.
Om inte på det ena så på det andra sättet.
Den hittar alltid ett kryphål att fylla med värk känns det som ibland.
 
Men kämpar på det gör jag.
Jag ger mig inte men det gör inte Fibron heller.
 
En kamp mellan oss har jag framför mig hela livet.
Men jag vägrar låta den knäcka mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: