Gårdagen

Igår var jag och Cethryne hos min dotter Sarah och mitt lilla barnbarn Eileen. 

Det var hur mysigt som helst. 

Sarah bjöd på en god lunch och vi snackade lite om dit och dat. 

Jag kände mig trött hela dagen så när vi väl kom hem vid 15.00 - 16.00 så somnade jag på soffan. 

Dumt gjort men jag kunde inte hålla ögonen uppe. 

Vad jag menar med dumt är ju att jag skulle ju komma i säng tidigt och inte natt ramla eller vad det nu heter. 

Mycket riktigt , jag var pigg på kvällen och gick och lade mig runt 01.00 för att sova gott. 

Men tji den, 
Jag somnade nog inte förrän vid 02.00 - 02.30. 

Igår kväll började jag och Cethryne kolla på en  ny serie ihopa och målade naglarna. 

Det blev Gossip Girls och den har 6 säsonger. 

Den är bra och vi ser fram emot att se ett par avsnitt ikväll innan vi ska sova. 

(null)

 

Kommentera här: