Lite om min dag idag

Idag blev en dag då det inte alls blev bloggat under dagen utan det får bli ett längre nu istället. 

Imorse åt jag som vanligt frukost som var min älskade mannagrynsgröt. 

Men jag åt även två av bullarna jag bakade igår. 

De var så goda att dem kommer jag nog baka fler gånger. 

Vid lunchtid åkte jag till något som heter Pomona.

Jag åker dit några gånger i veckan. 

Pomona är ett Aktivitetshus för oss som mår dåligt på olika sätt. 

Efter jag varit där stack jag till COOP för att handla. 

Det var ett heltidsjobb när jag har min värk + all värk av diskbråcket / ischiasen / ryggskottet och inflammationen i benet. 

Men envis som jag är gick det. 

Kunde dock inte sätta mig att vila när värken i benet var som värst. 

Nä då fick jag lägga eller hänga över saker i affären. 

Det måste sett komiskt ut. 

Jag sa till en i personalen sen att det vore bra om ni hade några stolar runt om i affären för oss som har det svårt med att gå. 

Hon höll med mig och sa att hon skulle framföra detta. 

När jag kom till kassan var jag så dålig i benet så denna helt fantastiska expedit gick och hämtade en stol som jag kunde sitta på 🙃

När jag sen äntligen kom hem hjälpte Cethryne mig in med kassarna. 

Jag var helt slut när jag kom hem så jag somnade en timme på soffan. 

Det var så skönt men det rubbar ju sömnen lite fel. 

Så det blir väll en uppesittarkväll med bra filmer eller serier att titta på - http://Netflix.com 



(null)

(null)

Kommentera här: